
Bij RHH verzorgen we de IT voor onze 175 collega’s, dit doen we met 7 collega’s. Omdat we geloven dat een goede IT noodzakelijk is in onze bedrijfstak zijn we op zoek naar 4 nieuwe collega’s: een Test Analyst, twee Developers en natuurlijk een Technical Support Technician.
Als Technical Support Technician en werkplekbeheerder ben jij het gezicht van de ICT afdeling en neem jij eigenaarschap van de ServiceDesk. Verder kan je je eigen dag invullen; wil je systeem- of applicatiebeheer taken? Een Azure certificaat halen? Dat kan allemaal.
Kerntaken:
- Ondersteunen van eindgebruikers; stel prioriteiten, los problemen op en schakel waar nodig de 2e lijn in,
- Geef introductie trainingen,
- Beheer de voorraad en registreer nieuwe assets,
- Stel handleidingen op voor eindgebruikers,
- Stel verbeteringen voor en update processen en handleidingen,
Wie ben jij?
Jij bent een enthousiaste, energieke persoonlijkheid met een HBO werk- en denkniveau en een natuurlijke interesse voor mensen en ICT. Verder spreek je vloeiend Nederlands en beheers je de Engelse taal en heb je naast Microsoft Office 365 ook kennis van ServiceDesk tooling en Windows. Heb je ook ervaring met AzureAD, Exchange Online en Intune, dan ga je het hier zeker naar je zin krijgen.
Dit klinkt allemaal vrij formeel, maar eigenlijk is dat helemaal niet zo… we zijn het leukste IT-Team van Rotterdam. Laten we samen kijken hoe jij met je kwaliteiten binnen het team past!
Bellen mag natuurlijk ook met Martin Veen op 06-51346167